martes, 10 de febrero de 2015

L'educació el moviment i JO

Va ser una sorpresa, en la primera classe de Educació del moviment, el professor ens va realitzar una presentació de l'assignatura per a que començarem a comprendre com era i com anava a estar plantejada, ens realitza unes preguntes, que es per a nosaltres l'educació?, i el moviment?, clar son termes que tu pots afirmar se el que son, pero saps descriure-los be? Eixa era la pregunta.

Una vegada començarem a desenvolupar els dos termes, amb el exercici dels quatre cantons, començarem a desenvolupar la nostra propia perspectiva guiats per el professor, sobre que es l'educació, que es el moviment. Una vegada finalitzada aquesta part, pasarem a una part practica on ens va proposar realitzar un dibuix, després de tot el que havíem parlat, sobre l'educació el moviment i les preguntes plantejades, que el seu títol del dibuix fora: 

L'educació el moviment i jo.

Clar la primera impressió es com dibuix jo això, no saps com representar-ho, saps que es l'educació saps que es el moviment, saps que es el jo, eres la persona física que realitza les accions, pero com plasmes tot això en un paper, com ho representes. 


Aquest va ser el meu primer dibuix, ara tal volta no seria el dibuix que faria pero la primera imatge que hem vingue al cap era aquesta, un llibre, un llibre que per a mi representava l'educació i moviment, i jo i mes gent realitzant moviments diversos, persones que es mouen i controlen el seu cos, mantenen un control, per a mi el mantindré aquest control, el realitzar el volien fer era l'educació que volia plasmar. En conclusió aquesta era la meva principal idea que vaig intentar plasmar de la millor forma possible, entenent que l'educació del moviment era el control sobre del propi cos. 




1 comentario:

  1. He de dir que encara no havia vist el teu dibuix i ara que el tinc davant veig que es sembla prou al meu. A mi, al pensar en l'educació, també em va vindre de seguida a la ment un llibre que, de la mateixa manera que tu, vaig omplir de ninots realitzant una acció física. No obstant això, el control que vols expressar va més enllà dels meus intents de dibuixar personetes corrents.

    D'altra banda, estic d'acord amb tu i crec que si ara tinguera que tornar a dibuixar-lo, tal volta haguera fet alguns canvis.

    ResponderEliminar